6 Mayıs 2011 Cuma

Şarkı listesi

Aşağıdaki şarkı listesindeki şarkılar çok güzel!
(Bunlardan anlam çıkarabilme lüksüm olsun isterdim sanırım. Yoksa erken mi? Evet erken sanırım...Hayal kurmak gene de güzel)

  • Zero 7-Sommersault
  • Air-All I need
  • Angus&Julia Stone-Paper Aeroplane
  • Andre 3000 (feat. Norah Jones)-Take off your cool
  • Florence and the Machine-Halo
  • Eddie Veder-Guaranteed
  • Snow Patrol-Chasing Cars
Bu şarkıyı da çok sevdiğim bir arkadaşım inşallah sevdiği kadın'a piyanoda çalacak bir gün!

2 yorum:

  1. Hamileyken çok sık dinlediğim bir şarkı bu "she is a rainbow" :) içimi mutlulukla dolduruyor.

    Diğer bir mutluluk şarkısı için:

    Mika-Relax, take it easy

    YanıtlaSil
  2. Ya ne hatırladım...oğlumun doğumu gecikmişti...ben olmuştum 100 kilo...bebek 3.90 Kg :)) en son evin içinde "come baby, come baby, baby come come" diye şarkı söyleyip zıplıyordum ortalıkta! Ayyyy...kocaman oldu BB inşallah senin oğlunun da ilk okul günlerini beraber paylaşırız!

    YanıtlaSil