6 Mayıs 2011 Cuma

İlan

İnternet almak için fatura ve kimlik beyan etmek zorundaydım...ettim. Fakat bağlanamdım. Meğer kimlik ile faturadaki soyisimleri farklı olmayacakmış.
Bana hattı satan bayiiyi aradım benden illa boşanma belgesi istediklerini söylediler. Dedim, söyledim defalarca...mahkeme açıklamamış olsa nüfusum değişmez...kimliğime bak diye; kabul etmedi. İçimden bağırdım ona "Beni oraya yollama ne olur!" ama duymadı ve oğluma Google Earth sözü verdiğim için paşa paşa yollandım adliyeye. Beklediğimden daha çok acı verici bir deneyim oldu...

"Dava numarası ne?"
"Davacı kimdi?"
"Ne için lazım?"
"Burada mı boşandın, bu şehirde, bu binada, bu mahkemede?"

("Mahkemede mi boşandın?" sorusu tuhafıma gitti. Başka nerde boşanılır? Denizde kaptan evlendirir de havada pilot mu boşar? Ne demek ya? Yabancı mı sandı beni de konsolosluk mu düşündü? aklım almadı valla)

Dönüşte de bu şarkı....







Bu arada çok sevgili arkadaşım bana bu gece için battaniye ödünç verecek ama oğlum yine de kaçamayacak...sıkıştıracağım onu ben!
Dostlar olmadan Bekar anne olmak çok zor. Destek sistemi şart!

Not: Patronum bugün telefonda benimle konuşurken çişini yapıyordu, konuşmanın sonuna doğru sifonu çekti...kaygılanıyorum...oğlum haklı! (yat uyu bişi olmaz)

Not2: Eski eşler yeni dost olur mu?

3 yorum:

  1. Bu da benim Cem Köksal şarkım

    http://www.youtube.com/watch?v=sE67JEI_Ncc

    Yıllardır kim bilir kaç kez dinledim bu şarkıyı ama sözlerine hiç dikkat etmemişim, sözleri de güzelmiş. Bana Rainbow'u hatırlatıyor, çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. eski eşler yeni dost olmaz, affınıza sığınarak, artık onlardan hiçbir .ok olmaz, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Eski esler dost olsaydi evlilikte dost olurdu.

    YanıtlaSil