13 Mayıs 2011 Cuma

Blogger hatası

En son girdiğim kayıt teknik bir hata yüzünden silinmiş...esasında hormonlar ile ilgili birşeyler yazmıştım ama şu anda aynı modda değilim. Çok yorucu bir gün oldu. Yoğun bir cuma günüydü işyerinde. Arkasından etüdden aradılar. Oğlumun başı ağrıyormuş. Yağmurlu günler ile arası çok iyi değil. Hemen koş koşa gittim, aldım etüd'den. 1 ölçek İbufen ve 2 tane vitamin şekeri ile hemen toparlandı. İşe döndük, biraz daha çalıştım ve arkasından işyerindeki arkadaşlarımla yemeğe gittik hep beraber. Pazar günü şirket pikniği var ve ben çok da gitmek istemiyorum çünkü işyerimle alakalı karışık duygular içindeyim ve iş arkadaşlarımla vakit geçireceğim için biraz sevinçli, herkes ailesiyle olacağı ve ben bekar olarak gideceğim için biraz üzgünüm.
Belki de en sağlıklısı yatıp uyumak ve yarın güne yeni bir perspektifle uyanmak olacaktır.
Bu arada bugün bir arkadaşımın düğününde giymek için bir iki elbise denedim...kesinlikle spor yapmam gerekiyor. Bu aralar çok yıprandım ve yaşlandım!
Mesele güzel görünmek değil, gerçektende sağlıklı olmak! Ben hasta olursam oğlumun ihtiyaçlarını karşılayamam!
Yarın daha sağlıklı olmak için ciddi bir adım atacağım.

1 yorum: